SI QUIERES ALGO TIENES, QUE LUCHAR POR EL, CUESTE LO QUE CUESTE! - - - AK CHCEŠ NIEČO DOSIAHNUŤ, BOJUJ O TO, ZA KAŽDÚ CENU! (TERESA)

pondelok 2. júla 2012

Angelique Boyer nie je ľahkomyslene dievča!


Angelique Boyer nie je ľahkomyslene dievča ako mnohí predpokladajú. Herečka z Abismo de Pasion sa považuje za mladú a hanblivú, ale so slobodou a silou získať to čo chce v živote a túžbou rozvíjať svoju kariéru.

Ani nechcem pôsobiť skromne, ale nie som to oslňujúce dievča, čo tak ľahko zvláda veci. Páči sa mi však žiť život. Sú to moje postavy ktoré vyzerajú odvážne a provokatívne, ale to je len súčasť hrania.

Herečka, ktorá odhalila stopy svojich rúk na Plaza de las Estrellas, povedala, že hoci pracovala na trocha silnejších telenovelách ako Absimo de pasion a Teresa a dokonca pózovala pre mužský časopis, neznamená, že je to odvážna žena.

„Súhlasila som s čiastočnou nahotou, a dokonca mi ponúkli niekoľko núl na šeku, ale znova som s tým už nesúhlasila. Práca, ktorú som urobila bola veľmi kvalitná s k dobrými fotografiami, užila som, ale už by som to nezopakovala. “

Uznala však, že možno pre kinofilm by súhlasila ukázať svoje telo, samozrejme to závisí vždy od role či si to vyžaduje. Povedala, že chce postupovať pomaly, cíti sa mladá na všetky veci ktoré ju čakajú ako ženu a herečku.

„Možno vo filme by som niečo urobila. Ale teraz sa cítim ako rastiem, dostala som sa už ďaleko a chcem to zobrať pomaly. Chcem pokračovať krok za krokom. Chcem si tento svoj vývoj užiť. Načo bežať? Rozhodla som sa vydať bezpečnou cestou."

Angelique skomentovala, že teraz ako skončí nakrúcanie, chcela by sa venovať divadlu. Uprednostňuje nejakú ľahšiu komédiu, čo by jej umožnilo dať dramatické role aspoň na čas bokom. Chce sa smiať spolu so svojou postavou a dokázať svoju hereckú všestrannosť.


Keď sa dívam na divadlo, páči sa mi najmä komédia, už som aj videla aj niekoľko návrhov, ale zatiaľ nemôžem nič povedať, kým to nebude realizované. Ale nejaká oddychová ľahká komédia by mi urobila toľko zábavy.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára