SI QUIERES ALGO TIENES, QUE LUCHAR POR EL, CUESTE LO QUE CUESTE! - - - AK CHCEŠ NIEČO DOSIAHNUŤ, BOJUJ O TO, ZA KAŽDÚ CENU! (TERESA)

štvrtok 19. júla 2012

Oslava narodenín na natáčaní ADP

Angelique Boyer prekvapili jej kolegovia z Abismo de pasion, kde počas krátkej prestávky pri natáčaní oslávili jej 24. narodeniny. Na oslavu zavítal aj jej „švagor“ Fausto Castro, brat José Alberta Castra

Angelique, všetko najlepšie!
- Som veľmi šťastná. Pravda, nemyslela som si, že ma takto prekvapia pri natáčaní, som dojatá!

Zarmucujú ťa narodeniny?
- Nie, nie nie. Nehovorím si síce celý deň „wow“ ale tešia ma moje 24. narodeniny

Dostala si už nejaký výnimočný dar od rodičov alebo partnera?
- Vždy je to skôr detail, ktorý robí ten deň výnimočný, buď je to nejaké dobré jedlo, alebo jednoducho okolnosti, a miesta kde sa práve nachádzame

Aký máš plán po ukončení Abismo de pasión?
- Chcem robiť niečo iné ako v televízii, aspoň na nejaký čas, zatiaľ analyzujem možnosti. Najradšej by som robila komediálne divadlo, kde by som sa cítila skvele. Byť okolo ľudí a počuť ich smiech.


Viac fotografií nájdete pri rozkliknutí fotografie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára