SI QUIERES ALGO TIENES, QUE LUCHAR POR EL, CUESTE LO QUE CUESTE! - - - AK CHCEŠ NIEČO DOSIAHNUŤ, BOJUJ O TO, ZA KAŽDÚ CENU! (TERESA)

štvrtok 19. júla 2012

ROZHOVORY O ANGELIQUE

Rozhovor s Riley :))

Kde si prvý krát videla Angelique Boyer? A ako na teba pôsobila?
Prvýkrát som videla Angelique v Rebelde a ak mám povedať pravdu tak tam ma príliž nezaujala.Prišla mi medzi ostatnými hercami taká nemastná neslaná.

Čo si o nej myslíš? Čo sa ti na nej páči a čo nie poprípade ak k nej máš nejaký hlbší vzťah tak čo pre teba znamená.
Myslím si že v telenovele Teresa dokázala že je dobrá herečka a že má nato aby hrala v ďalších telenovelách hlavnú hrdinku.A čo sa mi na nej nepáči?Možno to že pôsobí niekedy umelo.

Videla si ju okrem v Rebelde a Teresy aj v niečom inom? Corazón salvaje, Mujeres asesinas alebo Alma de hierro?
Trochu v Abismo de Pasion,ale fakt len pár scénok ale s Davidom jej to veľmi sekne. A taktiež v Corázon Salvaje pár scénok a tam tiež pôsobila milo hlavne v tych kvetinkách.

V ktorej telenovele mala podla teba najlepší image?
V Terese a Abismo de Pasiones.

Teresa, čo si myslíš o tejto postave a o celej telenovele? A v čom je iná?
Teresa tak ak to mam porovnať s Rubi mne sa táto telenovela veľmi páči.Angelique hrá Teresu excelentne,niet jej čo vytknúť a celá telenovela a časti ktoré som z nej zatiaľ videla ma bavili.
 

Sebastián Rulli alebo Aaron Diaz? A prečo?
Aaron Diaz,neviem prečo ale viac mi pasuje k Angie.

Páči sa ti Abismo de pasión? Chcela by si to vidieť?
No vidieť asi len tak jednu časť,inak ani nie.

Z jej doterajších hereckých partnerov s ktorým jej to podla teba pristalo najviac?
Podľa mňa práve s Aaronom v Teresa.

S kým by si ju rada videla hrať? A v akom type postavy a aký typ postavy by sa jej nehodil vôbec?
Podľa mňa rola prostitutky by sa jej nehodila.A rada by som ju videla hrať asi s Gabrielom Sotom.

Privítala by si ak by sa rozhodla časom pracovať aj na nejakom CDčku?
Nepočula som ju spievať.

Bolo niečo také čo si sa o nej dozvedela, prečítala čo ťa prekvapilo?
Nie

Posledná otázka, Čo by si Angie zablahoželala k narodeninám?
Angie prajem všetko najlepšie,nech sa jej splnia všetky jej želania a nech si zahrá ešte vo veľa veľa telenovelách a hlavne nech dostane veľa rol kde si zahrá hlavnú hrdinku.Nech má úspech,lásku a zdravie vo svojom živote.

Ďakujem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára