SI QUIERES ALGO TIENES, QUE LUCHAR POR EL, CUESTE LO QUE CUESTE! - - - AK CHCEŠ NIEČO DOSIAHNUŤ, BOJUJ O TO, ZA KAŽDÚ CENU! (TERESA)

štvrtok 19. júla 2012

ROZHOVORY O ANGELIQUE

 Rozhovor s Densi :))

1.Kde si prvý krát videla Angelique Boyer? A ako na teba pôsobila?

Možno prekvapivo, ale Angie som nespoznala vďaka Rebelde, ale vďaka Corazon Salvaje, keď sa tam ešte vyberalo elenco a zapáčila sa mi, lebo keď som videla promo fotky, tak tam bola nádherná. Novelu som ale nevidela, ani len scény s ňou, tak som ju potom naplno spoznala, keď dostala hlavnú úlohu v Terese a potom až v Rebelde.

2. Čo si o nej myslíš? Čo sa ti na nej páči a čo nie poprípade ak k nej máš nejaký hlbší vzťah tak čo pre teba znamená.

V prvom rade si myslím, že urobila už teraz na to, aká je mladá skvelú kariéru, hrá hlavné úlohy, darí sa jej. Vyzerá úžasne, rozhodne má teraz lepší image ako v Rebelde. Páči sa mi v rozhovoroch a tak, myslím, že je zlatá osoba. Mám ju veľmi rada.

3. Videla si ju okrem v Rebelde a Teresy aj v niečom inom? Corazón salvaje, Mujeres asesinas alebo Alma de hierro?

Nie, nevidela. Ale scény z Corazon Salvaje s ňou by som si rada pozrela, niekedy.

4. V ktorej telenovele mala podla teba najlepší image?

Určite Corazon Salvaje. Učarovala mi tam úplne.

5. Teresa, čo si myslíš o tejto postave a o celej telenovele? A v čom je iná?

Tak táto telenovela je určite iná, lebo hlavná hrdinka nie je typická hlavná hrdinka. Ale ovplyvnilo ju veľa skutočností, takže nemožno sa diviť aká je. Určite to je zaujímavá novela. Nevidela som z toho veľa. Dúfam, že to teda majú u nás a že to skoro nasadia.

6. Sebastián Rulli alebo Aaron Diaz? A prečo?

Sebastián, určite! Veľmi sa k sebe hodia. V páre s Aaronom sa mi vôbec nepáčia, k nemu sa hodia iné typy žien.

7. Niečo o Abismo de pasión, či by si to chcela vidieť a tak ...

Určite by som to chcela vidieť. Má to zaujímavý dej, má to skvelé ratingy, určite to je dobré a Angie a Dávid ako pár sa mi veľmi páčia, takže by som to chcela vidieť určite.

8. Z jej doterajších hereckých partnerov s ktorým jej to podla teba pristalo najviac?

S Dávidom sa mi páči najviac

9. S kým by si ju rada videla hrať? A v akom type postavy a aký typ postavy by sa jej nehodil vôbec?

S Williamom Levym. Angie je typ herečky, ktorá dokázala, že vie zahrať všetko. Takže si myslím, že by sa jej hodila každá rola. Som rada, že si vyberá zaujímavé úlohy, dúfam, že to tak aj ostane.

10. Privítala by si ak by sa rozhodla časom pracovať aj na nejakom CDčku alebo nejaký väčší hudobný počin aspoň?

Ona spieva? To som vôbec nevedela. Hm, bola by som určite zvedavá, keby sa rozhodla naspievať nejakú pieseň.

11. Bolo niečo také čo si sa o nej dozvedela, prečítala čo ťa prekvapilo?

Tak určite ma prekvapilo to, že chodí s Castrom. Ja síce verím, že v láske vekový rozdiel nehrá úlohu, hlavne ak sú obidvaja umelci. Ale prekvapiť ma to prekvapilo. Ale keď sú spolu šťastní, tak im to samozrejme želám.

12. Posledná otázka: Čo by si Angie zablahoželala k narodeninám?

Klasicky veľa zdravia, šťastia, lásky, veľa nových skvelých projektov, nech sa jej darí tak ako doteraz, alebo ešte lepšie. Nech je stále šťastná a usmievavá a nech sa jej splnia všetky jej sny.

ĎAKUJEM ZA ROHOVOR :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára