SI QUIERES ALGO TIENES, QUE LUCHAR POR EL, CUESTE LO QUE CUESTE! - - - AK CHCEŠ NIEČO DOSIAHNUŤ, BOJUJ O TO, ZA KAŽDÚ CENU! (TERESA)

štvrtok 19. júla 2012

ROZHOVORY O ANGELIQUE

 ROZHOVOR S LENKOU :))

V: Kde si prvý krát „zoznámila“ s Angelique Boyer?
L: V juvenil telenovele Rebelde.

V: Samozrejme :D A ako tam na teba pôsobila na začiatku? Na mňa moc dobre nie popravde ale potom som si ju veľmi obľúbila.
L: Ani na mňa nie, ale postupom času bola jej rola čím ďalej tým lepšia. A vyvinula sa dobrým smerom. Z tých vedľajších postáv bola asi aj najlepšia. A hlavne ma zaujal jej účes

V:Áno, účes mala veľmi originálny, ale pristalo jej to, najmä od tej druhej série.. Myslím, že sa zhodneme na tom, že keď si pozrieme kde sú herci z Rebelov dneska, Angie je čo sa týka noviel isto najúspešnejšia. V čom si myslíš, že to je?
L: Má talent vyberať si tie správne úlohy... :D ale možno aj tým, že sa nebála a zobrala aj ponuku zahrať si hlavnú postavu ako villana keďže to vyžaduje aj viac hereckého umenia...a nebála sa riskovať, že si ju ľudia zaškatuľkujú ako villanu... a potom to už išlo samé

V: Áno, to je veľké umenie vybrať si správne rolu, a neprikývnuť len kvôli peniazom na každú ponuku. Viem o tom, že si videla diel kriminálneho seriálu Mujeres asesinas. Aké to v tebe zanechalo pocity?
L: Hrozné... nie som ten typ ktorému by sa páčili podobné veci, ale bola som na Angelique a Alfonsa zvedavá a ale musím uznať, že to hrali fakt skvele a presvedčivo. Ten príbeh bol ale veľmi smutný v tom, že to čo sa jej stalo je realita a také veci ako nútená prostitúcia, únosy a celkovo obchodovanie s ľuďmi je hrozné niečo.
Ale je dobré prenášať na plátno aj takéto veci zo života a možno to bude aj poučenie pre ženy ktoré to videli, že by mali byť opatrné.

V: Povráva sa, že možno práve táto rola Soledad v MA jej pomohla v získaní role Teresy …
L: Je to dosť možné, lebo v tej roli ukázala akým hereckým talentom oplýva..myslím, že nie je ľahké zahrať ženu, ktorá sa dostane do takej situácie ako ona...

V: Skôr ako sa budeme venovať Terese, čo povieš na jej ostatné projekty napr. Corazón Salvaje poprípade Alma de hierro?
L: Čo sa týka CS som videla iba pár scén na youtube, a Angelique tu bola veľmi krásna a ten príbeh s ňou pôsobil celkom zaujímavo, ale nebudem hodnotiť lebo na to som z toho videla naozaj iba málo. A k Alma de hierro, o tom viem iba že to bola veľmi pozitívne hodnotená telenova, viac nie.

V: Kde sa ti páčila výzorovo najviac?
L: Ako si už spomínala v každom sa jej image hodil aj roli ktorú hrala. Angie je jedna z mála ktorej sa hodí tak blond ako aj čierna farba. Výzorovo sa mi najviac asi páčila v Terese, ale aj v Abismo jej to pristane.

V: Isto vieš, že Angie aj spieva, privítala by si nejaké CDčko od nej ?
L: Rovno CD neviem, ale isto by som privítala nejaký duet.

V: Teresa. Isto to bola prelomová rola v jej kariére, veľa herečiek sa zúčastnilo kastingu, a napokon ju našťastie dostala Angie. Čo si o tejto telenovele myslíš a postave myslíš?
L: Teresa je hlavne veľmi zaujímavá a atypická hlavná hrdinka. A práve v tom je to zaujímavé. Už sa na ňu veľmi teším aj preto, že odbočuje od obvyklého rámca..teším sa aj na jej hereckého kolegu Sebatiána Rulliho s ktorým im to veľmi pristalo a ako som počula názory na túto telenovelu mám sa na čo tešiť.

V: No snáď sa jej jej čoskoro dočkáme aj u nás. A čo ťa pri tom presvedčilo, že Teresa stojí za pozretie? Obsadenie, netypický príbeh alebo nejaká konkrétne scéna?
L: Asi všetko či si teraz vymenovala má vplyv na to..na jednej strane aj keby bolo skvelé obsadenie a dej nestál za nič časom by sa mi to zunovala..a keby bol dej skvelý a herci by mi nesadli tiež by to nebolo ono. Scén som zatiaľ videla len pár lebo si nechcem pokaziť zážitok zo sledovania, ale tie čo som videla medzi hl. párom boli skvelé majú medzi sebou chémiu

V: Áno môžem potvrdiť. Už ťa nebudem dlho trápiť, ale ešte zopár otázok. Čo hovoríš na Abismo de pasion? Chcela by si to vidieť?
L: Čo hovorím na ADP? Že jej vybrali skvelého hereckého partnera :D aj obsahovo ma to zaujalo a keby to išlo u nás tak by som sa na to určite hrozne tešila

V: Je niekto s kým by si chcela aby si raz Angie zahrala? A z ktorým s jej hereckých doterajších partnerov sa ti páčila najviac?
L: Zahrať … možno s Ponchom by si mohla zahrať v niečom ale aj s Williamom Levym by im to mohlo ísť dosť dobre a tiež s Christianom Meierom by si niekedy mohli v niečom zahrať. Z tých jej doterajších partnerov by som vyzdvihla hlavne Sebastiána a Dávida. No zatiaľ som to nevidela ako celok tak je sa mi to ťažko hodnotiť. David je zlatíčko a veľmi im to pristane spolu v ADP. Rulli síce nie je úplne môj typ ale spolu sa mi hrozne páčia. Neviem sa medzi nimi rozhodnúť z toho mála čo som videla.

V: Súhlasím akože u mňa je to s týmito dvoma tak narovnako. Ale tak ona mala zatiaľ vďaka bohu šťastie na partnerov
L: Áno, taký Aaron Diaz tiež nie je na zahodenie :D
V: Veru nie je!
L: Ale k Angie sa viac hodí Sebastián.

V: Dobre teraz späť k Angie. Čo si o nej myslíš, čo sa ti na nej páči, poprípade čo nie
L: Povedať čo nie je ťažké, keď človek osobu nepozná a nevie podľa toho posúdiť ani jej činy...ale Angie mi pripadá z rozhovor ako sympatická a vtipná osoba. Príde mi ako dobre naladená osoba a pri natáčaní musí byť isto dobrá atmosféra.

V: Keďže dnes má Angie narodeniny, čo by si jej zaželala k narodeninám?
L: Myslím, že v kariere sa jej darí skvelo tak hlavne aby bola zdravá a šťastná

V: Ďakujem ti veľmi pekne za rozhovor.
L: Nemáš za čo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára